REGULAMIN PRALNI

  1. Pralnia przyjmuje do czyszczenia chemicznego wyłącznie garderobę posiadającą oznakowanie fabryczne P lub A, wskazujące na sposób prania. Odzież nieposiadającą wyżej wymienionego oznakowania przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.
  2. Opłata za usługę pobierana jest z góry. Wysokość opłat określa cennik pralni, w szczególnych przypadkach personel pralni.
  3. Karta Stałego Klienta upoważnia do 15% Rabatu.
  4. Paragon (dowód przyjęcia garderoby do czyszczenia) jest jedynym dokumentem upoważniającym do odebrania odzieży.
  5. Prosimy o dokładne sprawdzenie kieszeni, wskazanie ewentualnych plam oraz określenie ich pochodzenia, wskazanie rozdarć i dziurek.
  6. Na odpowiedzialność Klienta, czyścimy odzież ze stawkami ze skóry zamszowej lub tworzyw sztucznych, garderobę z aplikacjami wykonanymi z koralików i cekinów, odzież skórzaną, krawaty oraz kurtki puchowe.
  7. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za: guziki, klamry, poduszki naramienne, fliselinę, zamki błyskawiczne, ściągacze gumowe, napisy, hafty oraz szkody powstałe wskutek czyszczenia według niewłaściwej instrukcji zamieszczonej przez producenta odzieży.
  8. W przypadku trudnych plam pralnia może odmówić przyjęcia zlecenia.
  9. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą równowartości 10 – krotnej ceny za wykonaną usługę.
  10. W przypadku nieodebrania garderoby w terminie 7 dni od daty wykonania usługi pobieramy opłatę składową w wysokości ceny usługi za każdy kolejny rozpoczęty tydzień składowania. Po upływie 6 miesięcy garderoba ulega likwidacji.
  11. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
  12. Pralnia może odmówić wykonania zlecenia.
  13. Za rzeczy pozostawione w oddanej do czyszczenia garderobie pralnia nie ponosi odpowiedzialności.

Zlecenie usługi równoznaczne jest z przyjęciem zasad regulaminu

REGULAMIN W PDF
POBIERZ